lunes, 19 de octubre de 2015

Lectura

                                               Xènia, tens un whatsApp



DURANT LA LECTURA 
  • Tria els fragments que et criden més l'atenció i explica per quin motiu:
  • M'ha cridat l'atenció que Carles li va mentir perquè semblava  tot el contrari.
  • I també m'ha cridat l'atenció que Xènia li va perdonar després de tot el que ell li ha fet.
  • Selecciona les paraules noves que no coneixies i busca el significat
  • Neguitosa. Molt inquietao excitada.
  • Trair. Fer traicio
  • Apat. Menjada solemne o abundosa
  • Ensumar. Aspirar amb forca pel nas.
  • Gairebe. No del tot, pero faltant li hi poc.
  • Indica el personatge que més t'agrada i el que menys i explica el motiu.
  •  Xenia. Es una adolescent com jo i es simpatica,humil, honesta...
DESPRÉS DE LA LECTURA
  • Que t'ha agradat més i menys del llibre. Per què?
  • El que menys magradat ha sigut que Carles li estava mentint.
  •  I el que magradat. Que Xènia és una xica semblant a mi perquè sempre està pendent del mòbil. I que al final Xenia li va perdonar i les coses van acabar be, i malegre perque Xenia ho estava esperant.
  • Relaciona'l amb altres lllibres que has llegit o pel·lícules que hages vist del mateix gènere, tema o ambient:
  •  Es pareix molt a llibres de hui en dia, hi ha molts d'amor com aquest, fa 2 anys vaig llegir un llibre semblant que no m'acorde com s'anomena, passa quasi la mateixa trama, doncs magraden de este tipus. 


Nota. el teclat no funciona be i no puc posar accent i altes signes, el corregire dema a clase

No hay comentarios:

Publicar un comentario