martes, 29 de septiembre de 2015

Autoretrat

                                       Autoretrat

 
Sóc  Alicia, tinc 14 anys i vaig a l'institut Serpis.

Jugue al tennis els dimarts, dijous, divendres i alguns dissabtes o diumenges, m'agrada molt i jugue desde els 6-7 anys. També m'agrada el futbol i el atletisme. 

M'agrada molt viatjar, he anat a Italia, França i vaig a Anglaterra dos vegades a l'any perque mon pare és anglés. Desitjaria recorrer tot el mon, per exemple: Nova York, Austràlia, el Caribe, Brasil, Italia altra vegada...

De major no he pensat que estudiar o que ser, pero mágrada molt l'esport aleshores, alguna cosa relacionada amb l'esport o fisioterapeuta, o a lo mijor una altra cosa diferent, no ho se. Però no és una cosa que no em preocupa.
M'agrada molt quedar amb les amigues, perque amb elles pase una estona molt bona i ens riem moltíssim. També anar al cine, veure el fútbol, el móvil i sobre tot la música.

Aquest estiu vaig anar a un concert de Melendi, i aquest any espere anar a mes concerts de molts artistes que m'agraden.
 Espere esforçarme molt per aconseguir tots aquests dessitjos.

1 comentario: